Sunday, June 16, 2013

Vejár

Kde bolo, tam bolo, bola som v meste. V najčínskejších domácich potrebách pod slnkom. Medzi pohyblivými obrázkami panny Márie s Ježiškom, umelými kvetmi a skoro rovnako umelými kabelkami, boli zahrabané vejáre. Jedny vážne škaredé plastové, potom jedny, ktoré mali asi pol metra a mohla by som nimi ovievať každého v okruhu dvoch kilometrov a nakoniec ešte dva druhy. Dva prekvapivo pekné druhy. Nevedela som si vybrať medzi jedným s priesvitnou tenkou látkou so svetlými kvetmi a druhým celým dreveným s vyrezávanými ornamentmi. Nakoniec som si zobrala ten drenevý, s "ťažkým srdcom" zaplatila obrovskú sumu 1,50 ( slovom- euro, päťdesiat) a už keď som vychádzala z obchodu, vedela som, že ho nenechám v pôvodnom stave. A tak aj bolo- prefarbila som ho zo svetlučkého na dosť tmavohnedý. A vyzerá to fakt dobre. Tadáá.





---

I was in the most-chinese-low-quality store you can imagine. And I've found this really nice fan there. I was looking for one, so I was really happy and surprised- especially cause it costs only 1,50. Right from the beggining I knew I'm not gonna let it be- so I repainted it from very light color to dark brown. I think it looks great. 

E.

No comments:

Post a Comment