Friday, August 30, 2013

Diy HP t-shirt


Mám nové tričko.

To bolo tak.
Zadovážila som si farby na textil, ( lepšie povedané farbu- mám zatiaľ len čiernu) a ako vždy, keď mám niečo nové, s čím sa dajú robiť diy veci, mám pocit, že sa predo mnou otvoril nový svet, mám tritisíc nápadov a neviem sa dočkať, kedy ich zrealizujem.
Po čase ale toto nadšenie vždy opadne a nedokážem sa dokopať k tomu, aby som spravila čo i len jeden zo všetkých tých mega nápadov, čo sa mi kopia v hlave.
V podstate rovnako to bolo aj s týmto tričkom, hneď ako ma napadlo, že si spravím nejaké Harry Potter tričko, bolo mi jasné, že vpredu chcem symbol Darov smrti. Na zadnej strane som chcela nejaký nápis, výrok a tento to nakoniec vyhral, pretože si myslím, že sa tam perfektne hodí.
1. Bola to krásna scéna, keď Dumbledore zistil, že Snapov patronus je laň. Práve vtedy sa ho opýtal, či Lily miluje aj po takom dlhom čase a on mu na to odvetil " Always". Stále.
2. Je to zároveň vyjadrenie môjho vzťahu k HP. Aj keď už skončil, knihy aj filmy, keby sa ma niekto spýtal, či ho milujem aj po takom dlhom čase, moja odpoveď by bola "Always".
Namaľovať si ten znak na prednú stranu mi vlastne netrvalo až tak dlho, ale kým som sa dokopala k tomu, aby som spravila ten nápis na zadnej strane, prešli vlastne v podstate celé prázdniny. Nakoniec sa znovu potvrdilo, že improvizované "akcie" sú tie najlepšie. Včera u mňa prespávala kamarátka a asi o druhej ráno sme vytiahli farby, tričká a stvorili sme fantastické diela. Bohužiaľ nemám fotku jej výtvoru.







Mám tu chrbát ako taký vzpierač, ale nevadí, prežijeme.
Poviem vám, pripadala som si dosť čudne, keď som tam tak vešala tričko do brečtanu, ale výsledok ma príjemne prekvapil. 

E.

2 comments:

  1. Je krásné :) A to písmo? Božííí!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ďakujem :)) Z toho som mala najväčší stres, premýšľala som nad šablónami a všeličím, na koniec som to spravila len tak od oka a som spokojná :)

      E.

      Delete