Monday, November 4, 2013

Dying Queen WIP

Ach, milujem toto obdobie, ( ktoré trvá asi päť mesiacov, haha, bože, zabite ma) keď je ani nie pol štvrtej a vonku sa už pomaly rozsvecujú pouličné lampy a človek sa bojí vyjsť na ulicu, lebo za každým temným rohom sa skrýva kdejaký úchyl na bicykli ( zainteresovaní vedia) a okrem toho je hnusná zima a prší, no proste krása. 
Preto som sa rozhodla namaľovať jeseň!
V rámci ďalšej výtvarnej súťaže, ktorej témou je práve toto ročné obdobie. Nesnažila som sa vymyslieť niečo hrozne prevratné, ale na druhej strane som nechcela nejakú úplne "klišoidnú" pani jeseň. Dopadlo to zatiaľ nejako takto- aj keď toto moje dielo ( stále sa neviem vysporiadať s tým, ako mám moje výtvory volať) je ešte stále v procese tvorby. Stále sa rozhodujem, aké by mala mať oblečenie, no, vidím to na nejakú improvizáciu. 


Aj takto môže vyzerať tvorba majstrovského diela. (ha-ha)




Rozhodla som sa jej namaľovať sivé vlasy- pavučinky babieho leta, do vlasov pár listov, pretože tie k jeseni proste patria, klišé- neklišé. 



Čo vy na to? 

E.

No comments:

Post a Comment