Thursday, November 7, 2013

Masquerade

Boli ste na Halloweenskej pařbe?

Ja som bola, jupí, ( a ešte aj na zombiewalku som bola, prázdniny akčné-najakčnejšie / a krátke- najkratšie!/) takže vám ukážem masku, respektíve jej časť, ktorú som mala a ktorú som si, z časti, vyrobila. 

Bola som... tamtarará... Maska červenej smrti - z rovnomennej poviedky Edgara Allana Poa. ( alebo inak povedané hipsterská maska, ktorú uhádol až jeden človek a všetci ostatní si mysleli, že som červená čiapočka, ale nevadí) Mala som červený plášť, ktorý mi spravila sesternica ( ďakujem), ktorá sa začína učiť šiť, ( a ide jej to až nejako podozrivo dobre, mám z nej strach) k tomu červenú úzku sukňu, ktorá mi spadla z neba rovno do náručia- kúpila som ju v sekáči za asi 3 eurá, značka Liu Jo, červenú košeľu a čierny korzet, ktorý si za posledné dva týždne prežil fakt dosť, chudák. 


Najpodstatnejšou časťou- aspoň pre mňa- bola logicky maska. Konečne som sa teda dokopala k tomu, aby som si pretvorila škrabošku, ktorú som dostala ešte na Vianoce a nevedela som sa rozhodnúť. čo konkrétne s ňou spravím, takže teraz som aspoň mala motiváciu a konkrétnu predstavu.


Maska vyzerala pôvodne takto, úplne čistá biela maska. Najskôr som ju teda natrela akrylovou farbou, asi desiatimi vrstvami. Stačili by tak maximálne tri, štyri, ale stále som sa nevedela presne rozhodnúť, čo s ňou spravím, tak som ju len dookola natierala a parkrát som trošku zmenila odtieň. 

Prvá vrstva, tá ešte vyzerala dosť zle, ale druhá a tretia už to v pohode prekryli. Farba je skreslená kvôli umelému svetlu. 


Asi tretia vrstva už zaschnutá. 

Potom som tam s ďalšou vrstvou prilepila malé pierka. Nemalo to žiadny zmysel alebo súvis s celkovou maskou, len ma to tak napadlo a vyzeralo to celkom dobre, tak som to tam nechala. Ďalšie kroky už bohužiaľ nemám nafotené, lebo som to robila pri naozaj zlom svetle a proste nedalo sa, nedalo. 

Takže rovno k výsledku:

Na zlaté bodky som použila túto farbu, ktorá je hustá, takže "ornamenty" sú plastické, čo je podľa mňa pekný detail. Čierne ornamenty sú spravené obyčajným tušom za nejaké drobné. Šperk, či ako to mám nazvať, je gombík natretý rovnakou zlatou farbou. ( To biele miesto na špičke nosa je odretá farba, maska trošku utrpela prevozom v kabelke)





E.



No comments:

Post a Comment