Monday, September 30, 2013

Pagan

Dávno som nič nepridala, ale nemala som čas, bla, bla, bla, proste dnes som späť, ( silnejšia ako kedykoľvek predtým) aby som sa podelila s mojím novým, ešte teplým obrazom, ktorý som dokončila minulý týždeň. Tento ma fakt bavil, možno preto, že som už riadne dlho nič nemaľovala, ale asi aj preto, že sa mi celkom darilo- aj keď na začiatku to bola úplná katastrofa, znovu som niekoľkokrát prerábala tvár, nakoniec to ale vyšlo podľa mojich predstáv. ( až na pozadie, pôvodná idea bol veľký čierny havran, to by už ale bolo nad moje sily, a tak som radšej spravila toto) Stále má trochu neproporčnú tvár, ale asi bude treba trochu viac času, kým zvládnem anatómiu. ( na začiatok aspoň tváre)
Inšpiráciou mi bola hudba kapely Omnia, na ktorej som v poslednej dobe závislá. Odporúčam vám, aby ste si ju vypočuli, bez ohľadu na to, či máte radi metal, pretože toto metal nie je. Štýl, ktorý hrajú sa volá pohanský folk. ( anj. pagan folk) Veľký dôraz je kladený na výrazné melódie, hrané väčšinou na tradičných nástrojoch.
Ale teraz už k samotnému obrazu:






V poslednej dobe som takisto robila ďalšie diy tričko. Text je z pesničky od Eluveitie- Helvetios ( z rovnomenného albumu) na prednej strane je nápis eluveite a na zadnej teda toto. Premýšľam, že ešte pod to helvetios dám nejaký jednoduchý ornament, aby to bolo také ukončenejšie. Niečo takéto:
5 versions of abstract ornament in vintage style, symmetric inward, isolated. Vector-Illustration. Stock Photo - 3098403
... len možno ešte jednoduchšie, aby sa to hodilo k "runovému" štýlu písma. 



Fotky sú ešte aj s čiarami, ktoré sú spravené kriedou, nechcelo sa mi čakať, kým sa tričko vyperie. 

No comments:

Post a Comment