Thursday, May 23, 2013

New in

Dnes som bola v sekáči po celkom dlhej dobe a spravila som dobre, lebo som nakúpila ako dávno nie! Päť tričiek, ( aj keď jedno z nich mi asi zhabe mamina) jeden korzet (!!!konečne!!!) a úplne ňuňu sukňu. K tomu ešte jedno mega pecka tričko Batman-dark knight rises. A je to originál! To ale asi skončí u brata :/ ( pre niekoho to množstvo možno nie je žiadny extrém, ale ja nakupujem málo) Všetko to nafotím a dám sem, takže sa môžte tešiť na nový post. Plus vám ešte ukážem jeden extra jednoduchý mini diy návod, ako si vyrobiť (respektíve prerobiť) odznak. Tak sa tešte. (To je rozkaz)

---

Today I've been in secondhand after long time and it was great idea! I've bought many things. Five t-shirts ( one of them will be my mum's probably) one corset (!!!finally!!!) and one cute skirt. Plus one super cool Batman- The Dark Knight Rises t-shirt. And it's original! This one is going to be my brother probably :/ I'll make pictures of all of this stuff and post it here but I don't know when because right now I'm quite busy. And I'm going to show you one very simple diy tutorial for badge. So look forward to it. ( That's an order)

E.


No comments:

Post a Comment