Wednesday, May 15, 2013

Nothing to live for nothing to die for

Je to hotové a úspešne odovzdané na súťaž. Tak, ako je pre mňa typické, pri posledných drobných úpravách som narobila viac škody ako počas celého procesu tvorby, ale to by som nebola ja, aby som to na záver (skoro) úplne nedos... nepokazila. Tentokrát to boli len maličkosti ako čierna šmuha tušom cez pol tváre, jedno líce o dva odtiene tmavšie ako druhé a podobne. Našťastie sa mi to podarilo ako tak opraviť a zapaspartovať ( proste som to podlepila farebným papierom, čiže som tomu spravila rám) a odovzdať. Keď som sa však teraz začala pozerať na tie fotky, začala som si všímať všetky tie najskôr neviditeľné, no neskôr úplne do očí bijúce nedostatky. Poznáte to- konečne ste spokojný, definitívne to dokončíte a keď už to nemáte ako opraviť, uvedomíte si, že nos je úplne do zákruty, jedno oko je vyššie ako druhé a na čele sú dve gigantické modré šmuhy. No na porazenie.
Už som si aj vybrala text, ku ktorému sa to bude viazať. Keďže pôvodný názov je "Nothing to live for, nothing to die for" ( Niet pre čo žiť, niet pre čo zomrieť), rozhodla som sa pre Marocké ( píše sa to s veľkým M?) príslovie " He who has nothing to die for has nothing to live for". 
(Vtipná storka: Za vetou bolo po anglicky napísané Moroccan a ja som päť minút hľadala toho pána Moroccana, aby som našla aj ďalšie jeho citáty. Ha-ha.)
Ospravedlňujem sa, že ani teraz nie je kvalita fotiek nejaká fantastická- som asi posledná blogerka na svete, ktorá nemá zrkadlovku ( a ani ju najbližšieho polroka nedostane). Niežeby som sa dáko hrozne sťažovala, ja ju k životu nepotrebujem.

Tu má ešte to ľavé líce tmavšie, nakoniec som to opravila



Keď mne sa proste páči takýto detail na oko!
 -----

It's done and I've already joined that school competition with it. It's typical for me that I screw my work at the end ( with big ink smudge on her face or one cheek darker than other- you can see it in the picture) and so did I this time but fortunately I repaired it. I've already chosen the text for it- it's Moroccan proverb "He who has nothing to die for has nothing to live for".
( Funny story: I thought Moroccan is name and I was searching for another quotes from this Mr. Moroccan for five minutes till I realised what Moroccan means.)
Sorry for quality of photos- I don't have the best camera.

E.

No comments:

Post a Comment