Saturday, May 11, 2013

Zmena= Change

No... Prišla zmena. Rozhodla som sa, že budem asi písať po slovensky. Moje štatistiky hovoria jasne- z celkového počtu cca 2800 pozretí ( a pritom mám len 2, slovom dvoch, followerov- vážne ľudia, robte s tým niečo) je 1700 zo Slovenska a ďalších 200 z Čiech. Je to väčšina, ale stále to vychádza tak, že zvyšných 900 pozretí je z cudziny, (a keďže by som o ne nerada prišla) pustím sa klasickou zlatou strednou cestou- na konci článku bude o niečo kratší stručnejší anglický preklad. Uvidím, ako dlho to vydržím, lebo je to ešte časovo náročnejšie, ako písať len v jednom jazyku a všetci dobre vieme, že v poslednej dobe to tu nebola bohvieaká sláva. Aspoň čo sa kvantity článkov týka ( o kvalite by som radšej pomlčala). Poviem vám, čudný pocit. Odrazu prejsť z angličtiny, v ktorej ledva dokážem použiť správny čas, na našu krásnu rodnú slovenčinu, v ktorej vytvoriť jednoduché vetné konštrukcie typu podmet-prísudok asi nestačí.Treba viac- vtip, vtip, zaujímavé postrehy, trefné komentáre. Dúfam, že sa to tu aspoň občas vyskytne, lebo inak fakt neviem, na čo sme tu. Držme si palce.

Here comes the change. I've decided to start writing in slovak language with shorter translation to english language. Numbers are clear- from 2800 views (and still I have just 2 followers- shame on you, people) more than 2000 are from Slovak and Czech republic. But other 800 are from other countries and I don't want to loose them, so that's why I'm going to do this translation, too. I have to say it's quite strange feeling to write in slovak. We will see how it ends. Fingers crossed.

E.

No comments:

Post a Comment