Wednesday, May 29, 2013

Random

Dnes som tu len s takým rýchlym ,,ahoj", aby ste vedeli, že žijem a som ( relatívne) v poriadku. Už som tu dlhšie nebola a viem, že som vám sľúbila nejaké články- nebojte sa, nezabudla som na to, len mám teraz dosť akčný týždeň ( asi si vravíte: ,,konečne má sociálny život?" Nie, nie, v tom to nie je), kopa písomiek, konečne sa blíži koniec roka, tak nám to chcú ešte spríjemniť, ako sa dá, čiže som na blog nemala vôbec čas, ale dúfam verím, že tento víkend to všetko napravím a dobehnem a pridám sem tie články, ktoré som avizovala. Plus som sa minulý víkend zúčastnila na veľmi zaujímavej akcii, ktorá, aj keď to na začiatku vyzeralo všelijako, nakoniec dopadla veľmi dobre. Nebudem tu robiť nejaké tajnosti, bola som na takom výtvarnom kurze, ale bližšie vám o tom porozprávam v samostatnom poste.
Ešte som vám chcela povedať jednu vec, možno ste si všimli, že niektoré články, ktoré pridám, majú fotky v úplne otrasnejstrašnehroznejnajnižšejmožnej kvalite. Nie je to tým, že by som fotila ešte na nejaký drevený foťák na plyn, alebo čo. Jednoducho keď pridávam články cez mobilný blogger a hádžem tam fotky rovno z mobilu, tak tam sú v pohode, normálna kvalita, nie 2 pixely celý obrázok, ale keď článok potom pozerám v počítači tak je to úplne na... nič. Keď ale nahrám fotky z mobilu najskôr do ntb a až z ntb ich pridám, tak sú normálne, čiže asi ten blogger je nejaký na nič, no neviem. Keď neskôr robím nejaký dlhší článok  v počítači, tak sa snažím aj tie zlé fotky nahradiť tými ( dajme tomu) kvalitnými, ale aj tak to tam väčšinou pár dní je také na nič, tak aby ste ti nelámali hlavu, prečo je to tak :) Vaša najväčšia životná dilema je vyriešená, môžete si ísť umyť zuby a spinkať. Hádam sa vidíme cez víkend.

---

Today just quick "hello", so you know I'm alive and okay. I haven't been there for a while but I haven't forgotten that I've promised you some posts, don't be affraid. I just had bussy week and no time for blog. Plus last weekend I was on very interesting action- art course. I'll tell you more in the post.
Another thing I wanted to explain is why some of my photos are so low quality- I don't know. When I use mobile blogger the photos are just terrible and I'm sorry for that but sometimes I just don't have much time and it's much easier to use mobile. Your biggest dilemma is solved, so go brush your teeth and then straight into the bed. See you soon.

E.

No comments:

Post a Comment